L'Équipe: Zidane foretrækker fortsat Pogba over Camavinga

3 år 9 måneder siden #13 af DeLaRed

Fondo_Sur skrev: Isco og James til bytte for Helguera.


Pt ligger kursen i: 1x Ronaldo + 1x Mbappe + 1x Messi = 1x Helguera...det kan naturligvis være at prisen på 1 Helguera ændre sig over de kommende måneder, det er der dog ikke meget der tyder på, tror nærmere den går op med 1 x Haaland ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #14 af Fondo_Sur
Marca: Zidane foretrækker Helguera over Pogba



Courtois

Carvajal - Varane - Ramos - Mendy


Valverde/Helguera - Helguera/Casemiro - Kroos

Ødegaard/Valverde - Benzema - Vinicius

Mesterskab nr. 35 allerede bekræftet.
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #15 af DeLaRed

Fondo_Sur skrev: Marca: Zidane foretrækker Helguera over Pogba



Courtois

Carvajal - Varane - Ramos - Mendy


Valverde/Helguera - Helguera/Casemiro - Kroos

Ødegaard/Valverde - Benzema - Vinicius

Mesterskab nr. 35 allerede bekræftet.


LA LEYENDA IVAN <3

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #16 af Dios
@DeLaRed.

Klopp var stor fan af Asensio. Send ham på et fly til Liverpool med en pose penge, og så kan flyet fragte Salah den anden vej :) Så henter vi Mbappé gratis om 2 sæsoner, så er pengene på et Salah køb allerede tjent hjem igen :D
Hvor svært kan det lige være.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #17 af DeLaRed

Dios skrev: @DeLaRed.

Klopp var stor fan af Asensio. Send ham på et fly til Liverpool med en pose penge, og så kan flyet fragte Salah den anden vej :) Så henter vi Mbappé gratis om 2 sæsoner, så er pengene på et Salah køb allerede tjent hjem igen :D
Hvor svært kan det lige være.


Haha, en ægte brugtvogns forhandler ;-)

Nu skal jeg ikke tage noget fra Salah, men jeg kan slet ikke magte manden, og ved godt det måske er forkert at blande personlige følelser ind i det uden at tænke på kvaliteten af hans fodbold, men håber ved gud aldrig han tager den hvide trøje på, og det siger jeg på baggrund af hans håndtering af Ramos/Salah sagaen i CL finalen, synes han har været utrolig barnlig omkring situationen, jeg skal dog nok lade vær med at gå dybere ind i det, men jeg kan simpelthen ikke udstå ham...

Og så vidt jeg ved så bliver han også 29 i denne måned, og jeg er ikke fan af at vi handler spillere ind som snart begynder en nedadgående formkurve....Så hellere gemme Asensio til næste season og bruge ham i Mbappe handlen ;)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #18 af Dios

DeLaRed skrev:

Dios skrev: @DeLaRed.

Klopp var stor fan af Asensio. Send ham på et fly til Liverpool med en pose penge, og så kan flyet fragte Salah den anden vej :) Så henter vi Mbappé gratis om 2 sæsoner, så er pengene på et Salah køb allerede tjent hjem igen :D
Hvor svært kan det lige være.


Haha, en ægte brugtvogns forhandler ;-)

Nu skal jeg ikke tage noget fra Salah, men jeg kan slet ikke magte manden, og ved godt det måske er forkert at blande personlige følelser ind i det uden at tænke på kvaliteten af hans fodbold, men håber ved gud aldrig han tager den hvide trøje på, og det siger jeg på baggrund af hans håndtering af Ramos/Salah sagaen i CL finalen, synes han har været utrolig barnlig omkring situationen, jeg skal dog nok lade vær med at gå dybere ind i det, men jeg kan simpelthen ikke udstå ham...

Og så vidt jeg ved så bliver han også 29 i denne måned, og jeg er ikke fan af at vi handler spillere ind som snart begynder en nedadgående formkurve....Så hellere gemme Asensio til næste season og bruge ham i Mbappe handlen ;)


Var Salah ikke den eneste som ikke gik ud i medierne og klynkede som bare fanden over Ramos? Jeg husker det som alle andre spillere og de mest forfærdelige fans som var patetiske, men ikke lige Salah. Enig i, at den hændelse gjorde noget ved mig, men mest overfor Liverpool. En klub jeg slet ikke har noget til overs for den dag idag - kun på grund af den hændelse.

Real Madrid's problem trupmæssigt er jo ikke om 3-5 år. Det er her og nu, så derfor har jeg absolut intet problem i, at kaste en helt del penge efter "aldrende" spillere som Hazard, Salah, Pogba etc.
De kommer med noget her og nu, hvis ikke de er skadet 70% af tiden :D Vi har støvsuget markedet for de største talenter i verden, og der er ingen som anfægter potentialet og den kvalitet Vinicius, Kubo, Ødegaard etc. allerede har vist, men førstnævnte har også vist, at der trods alt stadig er langt vej endnu. Fair, så kan vi da lave en Chelsea og få et okay talenthold kørende, som på sigt kan vinde os titler, men vi er heldigvis Real Madrid, og vi kan begge dele, så hvorfor ikke udnytte det?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum