L'Équipe: Zidane foretrækker fortsat Pogba over Camavinga

3 år 9 måneder siden #1 af Daniel
Zinedine Zidane...

Zinedine Zidane har ikke opgivet sin drøm at lokke Paul Pogba til den spanske hovedstad.

Således erfarer den franske sportsavis L'Équipe, at Manchester Uniteds franske midtbanestjerne fortsat er øverst på Zidanes ønskeliste over forstærkninger til Real Madrids nuværende trup.

Det kommer sig naturligvis af, at eksempelvis Luka Modric ikke bliver yngre, og Zidane mener altså, at Pogba ville være den perfekte afløser for den kroatiske midtbanespiller. 

Real Madrids franske træner har aldrig lagt skjul på sin beundring for Pogba, som flere gange er blevet sat i forbindelse med et skifte til den spanske hovedstad af samme grund.

L'Équipe rapporterer videre, at Real Madrid skulle være klar på at gå i en lille charmeoffensiv i sommerens transfervindue, da Pogbas kontrakt med Manchester United udløber i sommeren 2021, hvorfor man i den spanske lejr håber på at kunne lande den 27-årige midtbanespiller til nedsat pris.

Pogbas agent, Mino Raiola, skulle også have fortalt Manchester United, at hans klient ikke har nogen intentioner om at forlænge sin nuværende kontrakt med klubben, hvilket stiller englænderne i mindre fordelagtig forhandlingsposition.

Zidanes brændende ønske om at lande Pogba betyder omvendt, at Eduardo Camavinga bliver i Rennes i næste sæson, da Real Madrid ikke har lyst til at imødekomme franskmændenes pris på 80 millioner euro for den blot 17-årige midtbanespiller. 

Der bliver spekuleret i en pris på sølle 60-70 millioner euro for Pogba, der i skrivende stund, ifølge Transfermarkt, har en værdi på 80 millioner euro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #2 af DeLaRed
Hvis jeg skulle agere spåkone, så ville dette være en størere fejltagelse end Jovic. Ud over at holde Zidane glad, så tror jeg ikke vi får noget positivt ud af Pogba i længden!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #3 af Hansen

DeLaRed skrev: Hvis jeg skulle agere spåkone, så ville dette være en størere fejltagelse end Jovic. Ud over at holde Zidane glad, så tror jeg ikke vi får noget positivt ud af Pogba i længden!


Jeg må desværre være uenig med dig her. Pogba er en superstjerne og han vil med det samme komme ind og gøre en kæmpe forskel. I min optik, var det en kæmpe fejl at vi ikke gik efter Bruno F, som vi var rygtet til i langt tid. Jeg har nu fulgt United i stort set alle deres kampe og jeg kan fortælle dig, at Pogba er grunden til at de defensivt står mere kompakt og kan ligedes ha friheden til at angribe, uden at bekymre sig om hvad der foregår bagude. Jeg har ikke set Bruno F, Rashford, Martial eller Greenwood arbejde defensivt og de foremår stadigvæk at se godt ud. Det er takket være Pogba. Jeg mener han er hyppet værd og vil passe perfekt ind med Hazard, Benzema og Casemiro og vil til tider også kunne tage tjansen for Casemiro, hvilket vi virkelig savner! Camavinga er stadigvæk utrolig ung og vi kommer ikke nærmere en titel, hvis vi gå og håber at han kan præstér med det samme i en alder af blot 18 år! Det er jo ikke realiteten og dertil er der en kæmpe forskel fra Rennes til Real Madrid. Jeg er en kæmpe fan af Camavinga - han er et massivt talent!

Derudover er Pogba lig blevet 27, og derfor har han stadigvæk sine gode år tilbage og vil fortsat præstér højt! Uanset om det er i United eller I Real Madrid. Jeg vil helt sikkert ikke være imod at få ham ind. Vi gå så tit og snakker om drama-queens osv. men når det så er sagt, så har vi helt den bedste manager til at håndtér en spiller som Pogba og hans ballader. Han har før vist stor spil i Juventus og nu i United (hvis man har formået at se deres kampe hidtig. Han har en teknik som Modric, styrke som Casemiro og en vis frækhed af Ramos. (dog at være på helt niveau med dem!) Han kan det hele! Han åbner spillet op og gøre det mere sikkert for Bruno F til at skubbe op og være mere aggressivt. Siden Pogba har været på banen, har United scoret 12 mål i 4 kampe. Da Bruno F blev købt, har de scoret 8 mål i 5 kampe. Nu ved jeg at det er en small sample size, men Bruno's aggresivitet gør, at de andre spiller får mere frihed at angribe boksen (Martial, Rashford og Greenwood). Det mangler vi til tider i Real Madrid og vi mangler også mål! Pogba med Casemiro kan give en vis tryghed defensivt og dermed skubbe spillet fremad og gøre at spiller som Vinicius, Benzema og Hazard kan være mere direkte i deres spil. Nu ved jeg godt at argument kan være at Bruno F er en klasse spiller og at Greenwood virkelig er super spiller, men hvem siger at vi ikke kan have samme spil kørende med Vini, Hazard eller Benzema (som jeg mener alle er niveau eller over de Bruno og Greenwood).

Så for min skyld, skal man skyde alt i efter Pogba og gøre alt hvad de kan for at få fat på ham! Casemiro, Valverde, Ødegaard kan ikke spille 38 kampe i streg! Og det vil også pønte på udviklingen af Valverde og Ødegaard at lære fra Pogba og tilgå hans evner, når nu både Modric og Isco er på vej videre (stopper eller sælges). Vi kan hellere ikke forvente at Kroos bliver her for evigt! Pogba har minimum 5 gode år tilbage! Han ser strålende ud her i de 4 kampe jeg har fulgt ham med i! :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lanagan, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #4 af Dios
Er faktisk for et køb af ham, men kun fordi vi ser ud til ikke at forstærke os på højrekanten. Der skal scores flere mål, og han er en af de få midtbanespillere med mål i støvlerne. Prisen bliver dog alt for høj, men sammenlignet med Camavinga, så synes jeg helt sikkert vi skal gå efter Pogba. Camavinga er yderst interessant, men til den pris og hvor lidt Casemiro egentlig behøver at blive hvilet, så skal han hentes markant billigere til næste år i stedet for.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #5 af DeLaRed

Hansen skrev:

DeLaRed skrev: Hvis jeg skulle agere spåkone, så ville dette være en størere fejltagelse end Jovic. Ud over at holde Zidane glad, så tror jeg ikke vi får noget positivt ud af Pogba i længden!


Jeg må desværre være uenig med dig her. Pogba er en superstjerne og han vil med det samme komme ind og gøre en kæmpe forskel. I min optik, var det en kæmpe fejl at vi ikke gik efter Bruno F, som vi var rygtet til i langt tid. Jeg har nu fulgt United i stort set alle deres kampe og jeg kan fortælle dig, at Pogba er grunden til at de defensivt står mere kompakt og kan ligedes ha friheden til at angribe, uden at bekymre sig om hvad der foregår bagude. Jeg har ikke set Bruno F, Rashford, Martial eller Greenwood arbejde defensivt og de foremår stadigvæk at se godt ud. Det er takket være Pogba. Jeg mener han er hyppet værd og vil passe perfekt ind med Hazard, Benzema og Casemiro og vil til tider også kunne tage tjansen for Casemiro, hvilket vi virkelig savner! Camavinga er stadigvæk utrolig ung og vi kommer ikke nærmere en titel, hvis vi gå og håber at han kan præstér med det samme i en alder af blot 18 år! Det er jo ikke realiteten og dertil er der en kæmpe forskel fra Rennes til Real Madrid. Jeg er en kæmpe fan af Camavinga - han er et massivt talent!

Derudover er Pogba lig blevet 27, og derfor har han stadigvæk sine gode år tilbage og vil fortsat præstér højt! Uanset om det er i United eller I Real Madrid. Jeg vil helt sikkert ikke være imod at få ham ind. Vi gå så tit og snakker om drama-queens osv. men når det så er sagt, så har vi helt den bedste manager til at håndtér en spiller som Pogba og hans ballader. Han har før vist stor spil i Juventus og nu i United (hvis man har formået at se deres kampe hidtig. Han har en teknik som Modric, styrke som Casemiro og en vis frækhed af Ramos. (dog at være på helt niveau med dem!) Han kan det hele! Han åbner spillet op og gøre det mere sikkert for Bruno F til at skubbe op og være mere aggressivt. Siden Pogba har været på banen, har United scoret 12 mål i 4 kampe. Da Bruno F blev købt, har de scoret 8 mål i 5 kampe. Nu ved jeg at det er en small sample size, men Bruno's aggresivitet gør, at de andre spiller får mere frihed at angribe boksen (Martial, Rashford og Greenwood). Det mangler vi til tider i Real Madrid og vi mangler også mål! Pogba med Casemiro kan give en vis tryghed defensivt og dermed skubbe spillet fremad og gøre at spiller som Vinicius, Benzema og Hazard kan være mere direkte i deres spil. Nu ved jeg godt at argument kan være at Bruno F er en klasse spiller og at Greenwood virkelig er super spiller, men hvem siger at vi ikke kan have samme spil kørende med Vini, Hazard eller Benzema (som jeg mener alle er niveau eller over de Bruno og Greenwood).

Så for min skyld, skal man skyde alt i efter Pogba og gøre alt hvad de kan for at få fat på ham! Casemiro, Valverde, Ødegaard kan ikke spille 38 kampe i streg! Og det vil også pønte på udviklingen af Valverde og Ødegaard at lære fra Pogba og tilgå hans evner, når nu både Modric og Isco er på vej videre (stopper eller sælges). Vi kan hellere ikke forvente at Kroos bliver her for evigt! Pogba har minimum 5 gode år tilbage! Han ser strålende ud her i de 4 kampe jeg har fulgt ham med i! :-)


@Hansen, super fair pointer du kommer med, og jeg skal gerne indroemme at jeg ikke har set meget til United i denne season, og ikke en eneste kamp hvor Pogba har spillet, saa hvad angaar det du har set i de seneste kampe saa tror jeg naturligvis paa dig. Jeg skulle dog nok have uddybet min kommentar en smule;

Inden jeg uddyber vil jeg lige knytte en bemaerkning til Bruno, for jeg er ikke enig i at vi skulle have hentet ham, da jeg ikke ser ham passe ind Zidanes system, jeg vil nemlig mene at han ville ende med at blive fanget lidt i det samme tomrum som Isco ofte goer, for som du selv siger saa arbejder han ikke i defensiven, og skal derfor reelt set ligge laengere fremme paa banen, med ZZ's 433 opstilling skal vi have 2 deciderede kanter for at goere banen bred (derfor vi havde saa meget success med Ronaldo og Bale i ZZ foerste 2.5 arr i klubben, og vi har set hvad det goer ved vores spil i denne season ikke at have en hoejre kant). Derfor betyder det ikke at Fernandez ikke er en super god spiller, jeg ser ham bare ikke passe ind i det system som ZZ altid falder tilbage paa....men det er dog gaetterier, haaber dog han bliver i United og er med til at bygge noget kvalitet op i Manchester igen.

Og saa skal jeg ogsaa naevne, at min kommentar kun var myntet paa pogba som indkoeb, og ikke noget ifht Camavinga, for jeg er nemlig enig i at Camavinga kun er 17 aar gammel og derfor lang fra garaneteret at han slaar til i en klub som Real.

Ifht Pogba, saa starter problemerne med hans skade, for jeg er meget i tvivl om at hans fysiske problemer er fortid, og det sidste vi har brug for i Real er endnu en Bale saga, med kun 13 kampe paa banen i denne season, saa er det et kaempe sats at punge ud efter en spiller som Pogba, saa det SKAL ledelse overveje foer man koeber ham, for vi kan ikke bruge Pogba paa tribunen til noget.

Nu naevner du saa at han kan vikariere for Casemiro, jeg skal ikke kunne sige om han har paalagt sit defensive spil noget iloebet af hans skades pause, men i hans tid i Juve og i starten i United var det aabenlyst at han helst vil spille frem i banen, samt ogsaa der hvor hans kvaliteter er brugt bedst, saa i den tid var han langt fra Casemiro's niveau i defensiven, og jeg er med paa at Pogba potentielt kan spille den defensive midtbanen mod et par ubetydelig bund-hold, men vi bliver jo noed til at gardere os for en situation hvor Casemiro bliver skadet(i laengere tid), og her har vi brug for en specilist paa pladsen, derfor mener jeg absolut at hvis Pogba bliver koebt ind saa er det for at spiller enten Kroos eller Modric pladserne og vaere med til at skabe offensiven. (Igen, har han pludselig oevet sig i at vaere defensiv midt i de sidste 6 maaneder, saa traekker jeg gerne min ord i mig igen)

Ifht traeneren, saa er jeg helt enig i at Zidane er den helt rigtige traener til Pogba, men det er ogsaa her risikoen ligger, for jeg ser det som meget lidt sansynligt at Zidane stadig er i klubben om 2-3 season (tror selv han takker af), og her staar vi saa med et problem for det er kan hurtigt gaa ned ad bakke med Pogba og en ny traener, og staar vi saa i en situtaion som vi har set med Bale og James iaar hvor vi ikke for ham solgt, og derfor sidder han paa baenken og skaber negative overskrifter og hiver en kaempe loen. Saa her ser jeg endnu en kaempe Risiko som man bliver noed til at overveje.

Saa er der hans alder, for ja, hvis vi ser bort fra skaden, saa er han i sin bedste fodbold alder og burde vaere det de naeste 4-5 aar, tilgengaeld har vi bare nok af spillere i samme aldersgruppe (Courtois, Varane, Carvajal, Casemiro, Kroos, Hazard) saa der er nok af erfaring og baerende krafter paa holdet de naeste 3-4 seasoner, saa derfor ser jeg hellere at vi investere i spillere som naar deres peak naar de foernaevnte spillere er ved at synge paa sidste vers, saa mener generelt ikke vi skal investere store penge i spillere paa 26-28 og over, for dem har vi nok af, det giver bare en bedre return paa vores investering hvis en spiller kan praestere for klubben i 10 aar fremfor 5. (dermed ikke sagt vi skal betale samme pris for Camavinga, som 17 aarig er det ogsaa et sats)

Og saa er der oekonomien, for jeg er med paa at 70-80Mil for Pogba er en rigtig god pris (ikke taget alt det negative i betragtning), men hvis vi i aar skal spare, og derfor taenker kort sigtet, saa kan det vaere at det er hele vores budget, saa vil jeg hellere have at man koeber 2-3 spillere for de penge, omend de saa ikke er helt paa niveau med pogba, for det giver den bredde som Zidane mangler, og det spreder risikoen. (Hvis vi sidste aar kun havde koebt Jovic, saa var det jo et forfaerdeligt transfer vindue, og ikke for at sige at vi handlede helt rigtig ind sidste sommer, men vi fik Mendy, som maa siges at have et kaempe plus for vores defensiv (paa naer lige mod getafe;))

Jeg er ogsa uenig i at en spiller som Valverde ville have godt af at Pogba ankommer, jeg tror det haemmer hans vaekst, og jeg er ikke i den lejer som siger at Valverde helligaanden selv, men jeg mener dog vi skal goere hvad vi kan for at han faar spilletid, og kan laegge til sit spil, og det hjaelper Pogba's ankomst ikke med, for han vil jo om nogen tage en masse spilletid fra Valverde de naeste 5 aar.

Det der taler for Pogba IMO er at han fylder meget paa midtbanen og hvis han spillede istedet for en Kroos eller Modric tror jeg vores defensiv ville vaere endnu staerkere, og saa ville jeg elske at se ham loebe med ind i feltet for at give os endnu en trussel i luftrummet (sammen med Benzema) for det har vi godt nok savnet siden Ronaldo sagde farvel, men ud over det saa synes jeg de negative aspekter ovenfor langt overgaar de positive, og derfor er det en kaempe risiko at smide penge efter Pogba, jeg synes vi skal holde os langt fra det.

Saa det var mindre Pogba’s spillemaessige evner jeg hentyde til, for en Pogba i topform ville naturligvis vaere et kaempe plus i Real Madrid.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #6 af DeLaRed

Dios skrev: Er faktisk for et køb af ham, men kun fordi vi ser ud til ikke at forstærke os på højrekanten. Der skal scores flere mål, og han er en af de få midtbanespillere med mål i støvlerne. Prisen bliver dog alt for høj, men sammenlignet med Camavinga, så synes jeg helt sikkert vi skal gå efter Pogba. Camavinga er yderst interessant, men til den pris og hvor lidt Casemiro egentlig behøver at blive hvilet, så skal han hentes markant billigere til næste år i stedet for.


@Dios, vi har helt sikkert brug for maal, og ja det er ikke meget der tyder paa at vi forstaerker os paa hoejre kanten, men ville du ikke for eksempel hellere bruge 70-80mil paa en angriber fremfor Pogba, eller forventer vi at Jovic pludselig begynder at spille fodbold fra September og frem?

Og saa er jeg enig i at Camavinga er interessant men alt for dyr, og at vente paa ham giver mening, men en meget bedre (hurtig) loesning IMO ifht at vi skal spare penge er at hente Marc Roca i Espanyol for 15 max 20mil, da de rykker ned skal han helt sikker videre, og ja han er langt fra saa staerk som Casemiro og potentielt bliver det heller ikke ham der langsigtet skal overtage, men tilgengaeld har han masser af erfaring fra la liga, samt har ogsaa splillet europaeiske kampe, han taler spansk, han er decideret defensiv midt, har vaeret en af de baerende kraefter i Espanyol de sidste 2 aar, og han har en alder som goer at han nok stadigvaek ville kunne acceptere en sekundaer rolle efter Casemiro i 2 aar, hvorefter han enten har spillet sig laengere ind paa holdet, eller kan blive solgt videre til samme eller hoejere pris (post corona priser)...IMO ligger den lige til hoejre benet, og saa er der flere penge at bruge paa offensive kraefter...

Hvad taenker du om den loesning? eller er Pogba en bedre loesning i din optik...

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #7 af Dios
DeLaRed skrev:

@Dios, vi har helt sikkert brug for maal, og ja det er ikke meget der tyder paa at vi forstaerker os paa hoejre kanten, men ville du ikke for eksempel hellere bruge 70-80mil paa en angriber fremfor Pogba, eller forventer vi at Jovic pludselig begynder at spille fodbold fra September og frem?

Og saa er jeg enig i at Camavinga er interessant men alt for dyr, og at vente paa ham giver mening, men en meget bedre (hurtig) loesning IMO ifht at vi skal spare penge er at hente Marc Roca i Espanyol for 15 max 20mil, da de rykker ned skal han helt sikker videre, og ja han er langt fra saa staerk som Casemiro og potentielt bliver det heller ikke ham der langsigtet skal overtage, men tilgengaeld har han masser af erfaring fra la liga, samt har ogsaa splillet europaeiske kampe, han taler spansk, han er decideret defensiv midt, har vaeret en af de baerende kraefter i Espanyol de sidste 2 aar, og han har en alder som goer at han nok stadigvaek ville kunne acceptere en sekundaer rolle efter Casemiro i 2 aar, hvorefter han enten har spillet sig laengere ind paa holdet, eller kan blive solgt videre til samme eller hoejere pris (post corona priser)...IMO ligger den lige til hoejre benet, og saa er der flere penge at bruge paa offensive kraefter...

Hvad taenker du om den loesning? eller er Pogba en bedre loesning i din optik...


Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge en angriber til. Det ville da være skønt, at have en angriber siddende 90% af tiden på bænken, og alligevel lave 10-15 mål, men er det overhovedet realistisk? Jeg tror det ikke. Om man er til Benzema eller ej, så kan man ikke komme uden om, at han er det absolutte førstevalg. Det kommer ikke til og ændre sig, så hvem skal der hentes? Ønsketænkning er jo fint nok, men realistisk er det bare ikke. Vi har en Jovic, som i mine øjne godt nok ikke er god nok, eller har potentialet til at overtage pladsen på sigt, men Zidane må jo have set noget i ham. Køber vi dyrt, så skal han jo videre, og til de priser, så håber jeg ikke Perez går med til det.

Angående Camavinga og en ny 6'er, så ser jeg det faktisk ikke som et problem vi ikke har en decideret 6'er i truppen. Ser stadig Valverde som et kæmpe aktiv som supplement i de få kampe Casemiro ikke spiller. Det kræver han kommer til og spille som en decideret 6'er og ikke som 8'er sammen med Kroos og Modric f.eks. for så falder han igennem.
Hjemme imod Bilbao spillede han som 6'er, og der spillede han rigtig fint synes jeg. Det var mindre godt her forleden, hvor Casemiro havde karantæne, men der spillede han også mere som en 8'er.
For mig er det fint, at købe et langt billigere alternativ, men så får man også bare det mindre i kvalitet, og med 3-4 kampe om året, så skal de immervæk være skarpe, men helt fint med mig :)

Jeg ville nok gå efter Pogba, hvis Mbappé stadig ikke kan købes. Det er ligesom en anden bruger nævnte det et kæmpe problem, som hæmmer vores offensiv, at vi ikke har en højrekant der kan true og skabe plads til de 2 andre oppe foran. Det bliver for forudsigeligt og trivielt. Jeg synes En Mahrez kunne være yderst interessant til den højrekant, hvis han kan fåes for de €50-60 millioner. Ellers er jeg stadig lun på Son Heung-Min. Salah lurer også stadig i kulissen.
Ingen af de 3 er mine favoritter, men de kan alle 3 noget her og nu som vi i den grad har brug for.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #8 af DeLaRed

Dios skrev: DeLaRed skrev:

@Dios, vi har helt sikkert brug for maal, og ja det er ikke meget der tyder paa at vi forstaerker os paa hoejre kanten, men ville du ikke for eksempel hellere bruge 70-80mil paa en angriber fremfor Pogba, eller forventer vi at Jovic pludselig begynder at spille fodbold fra September og frem?

Og saa er jeg enig i at Camavinga er interessant men alt for dyr, og at vente paa ham giver mening, men en meget bedre (hurtig) loesning IMO ifht at vi skal spare penge er at hente Marc Roca i Espanyol for 15 max 20mil, da de rykker ned skal han helt sikker videre, og ja han er langt fra saa staerk som Casemiro og potentielt bliver det heller ikke ham der langsigtet skal overtage, men tilgengaeld har han masser af erfaring fra la liga, samt har ogsaa splillet europaeiske kampe, han taler spansk, han er decideret defensiv midt, har vaeret en af de baerende kraefter i Espanyol de sidste 2 aar, og han har en alder som goer at han nok stadigvaek ville kunne acceptere en sekundaer rolle efter Casemiro i 2 aar, hvorefter han enten har spillet sig laengere ind paa holdet, eller kan blive solgt videre til samme eller hoejere pris (post corona priser)...IMO ligger den lige til hoejre benet, og saa er der flere penge at bruge paa offensive kraefter...

Hvad taenker du om den loesning? eller er Pogba en bedre loesning i din optik...


Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge en angriber til. Det ville da være skønt, at have en angriber siddende 90% af tiden på bænken, og alligevel lave 10-15 mål, men er det overhovedet realistisk? Jeg tror det ikke. Om man er til Benzema eller ej, så kan man ikke komme uden om, at han er det absolutte førstevalg. Det kommer ikke til og ændre sig, så hvem skal der hentes? Ønsketænkning er jo fint nok, men realistisk er det bare ikke. Vi har en Jovic, som i mine øjne godt nok ikke er god nok, eller har potentialet til at overtage pladsen på sigt, men Zidane må jo have set noget i ham. Køber vi dyrt, så skal han jo videre, og til de priser, så håber jeg ikke Perez går med til det.

Angående Camavinga og en ny 6'er, så ser jeg det faktisk ikke som et problem vi ikke har en decideret 6'er i truppen. Ser stadig Valverde som et kæmpe aktiv som supplement i de få kampe Casemiro ikke spiller. Det kræver han kommer til og spille som en decideret 6'er og ikke som 8'er sammen med Kroos og Modric f.eks. for så falder han igennem.
Hjemme imod Bilbao spillede han som 6'er, og der spillede han rigtig fint synes jeg. Det var mindre godt her forleden, hvor Casemiro havde karantæne, men der spillede han også mere som en 8'er.
For mig er det fint, at købe et langt billigere alternativ, men så får man også bare det mindre i kvalitet, og med 3-4 kampe om året, så skal de immervæk være skarpe, men helt fint med mig :)

Jeg ville nok gå efter Pogba, hvis Mbappé stadig ikke kan købes. Det er ligesom en anden bruger nævnte det et kæmpe problem, som hæmmer vores offensiv, at vi ikke har en højrekant der kan true og skabe plads til de 2 andre oppe foran. Det bliver for forudsigeligt og trivielt. Jeg synes En Mahrez kunne være yderst interessant til den højrekant, hvis han kan fåes for de €50-60 millioner. Ellers er jeg stadig lun på Son Heung-Min. Salah lurer også stadig i kulissen.
Ingen af de 3 er mine favoritter, men de kan alle 3 noget her og nu som vi i den grad har brug for.


Fair nok, er dog stadig ikke overbevist om at Pogba er svaret, men noget kunne tyde på vi får det at se efter sommer.

Og ja, jeg har selv råbt meget højt hele seasonen over vores højre side, det er vores største hæmsko i vores offensiv, og hær det utrolig nemt at forsvare mod os, da modstanderne kan skifte en stor del af deres fokus og energi mod vores venstre side, hvilket ikke har gjort det nemt for spillere som Hazard og Vini igennem seasonen, det udstiller også spillere som Valverde og Modric da de bliver låst i midten af banen når der ikke er nogen i højre side til at strække midtbanen og forsvaret, og de mangler samtidig spil muligheder i front, hvilket ofte tvinger dem til at spille på tværs, og ja så sætter det heller ikke Dani i et godt lys at han enehændigt skal stå for alle vores indlæg.

Her hæfter jeg mig dog ved tilbagekomsten af Asensio som ihverfald kommer til at gøre det bedre en hvad vi har set fra alle andre på den plads iår, plus at hvis der virkelig skal spares penge, så må konsekvensen jo også være at spillere som Ødegaard og Kubo potentielt bliver henter hjem før tid, for selvom det måske ikke er optimalt for deres udvikling, burde der jo være nok spille minutter at give ud af, hvis vi ka få sagt farvel til et par af de spillere det pt står i kø til højre kanten (Bale, James, Isco, Vasquez etc.) så håber på vi henter vores ungdom hjem og giver Asensio noget konkurrence til pladsen, hvis der nu engang skal spares penge...

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #9 af Dios
@DeLaRed.

Det skal lige siges, at jeg på ingen måder er fan af Pogba og alle dage har været fortaler for man ikke henter ham.
Situationen er anderledes nu, og så må der tænkes kreativt.
Foretrækker dog Pogba over Isco og James, så erstatter man de 2 med Pogba, så vil jeg ikke klage.

Helt enig. Kunne også være frækt med en Kubo på den højreside. Tror ikke han har kvaliteten endnu, men det er i det mindste en position han er vant til.
Asensio virker god efter skaden. Jeg har bare altid haft min tvivl omkring ham. Tror bare ikke på ham på den lange bane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #10 af DeLaRed

Dios skrev: @DeLaRed.

Det skal lige siges, at jeg på ingen måder er fan af Pogba og alle dage har været fortaler for man ikke henter ham.
Situationen er anderledes nu, og så må der tænkes kreativt.
Foretrækker dog Pogba over Isco og James, så erstatter man de 2 med Pogba, så vil jeg ikke klage.

Helt enig. Kunne også være frækt med en Kubo på den højreside. Tror ikke han har kvaliteten endnu, men det er i det mindste en position han er vant til.
Asensio virker god efter skaden. Jeg har bare altid haft min tvivl omkring ham. Tror bare ikke på ham på den lange bane.


Jeg ville sku bytte Isco og James til Per Frimann (i nuvaerende forfatning) hvis jeg fik muligheden, saa naturligvis er Pogba i det scenarie et godt bytte ;-)

Jeg forstaar godt tvivlen omkring Asensio, jeg ser ham heller ikke som den helt store stjerne de naeste mange aar, men mere som en solid option indtil vi en dag forhaabentlig koeber Mbappe (eller en anden "stjerne" der kan spille i hoejre side), og ifht hvad vi ellers har haft at vaelge imellem paa hoejre-kanten iaar, saa er jeg slet ikke i tvivl om at han kommer til at goerer en betydelig forskel (vel og maerke hvis han holder sig skadesfri og naar sit tidligere niveau igen) i naeste season, isaer hvad angaar at skabe noget bredde i vores offensiv.

Og helt enig i at Kubo ikke er "klar" til Real endnu, i den perfekte verden ville jeg oenske at vi baade holdt Kubo og Oedegaard udlejet i naeste season (kubo maaske 1-2 aar laengere og ser hvor langt talentet raekker), men hvis der ikke er penge paa kontoen, saa mener jeg Kubo er et rigtig godt alternativ til vores Hoejre side, de kampe jeg har set ham spille er han mindst ligesaa (hvis ikke mere) moden som Rodrygo, men han kommer dog med betydelig fordel og det er at han kan saette sin direkte modstander(noget vi ikke rigtig har set fra Rodrygo), hvilket burde kunne give os noget mere fart i hoejre siden, og ville give ZZ en anderledes option ifht Asensio. Saa Hazard og Vini paa Vesntre, samt Asensio og Kubo i Hoejre, ville IMO vaere at forstraekke til hvad vi har haft at arbejde med iaar, og det ville vaere gratis.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #11 af El Siete
United har stadig muligheden for at forlænge Pogba's kontrakt med ét år, så den løber til 2022, med mindre de får et tilfredsstillende bud på ham. Så vi skal nok ikke regne med at få ham til billige penge, selvom han teknisk set har kontraktudløb næste sommer. Måske Raiola kan hive et mirakel op af lommen, eller vi sætter Bale, James, Isco osv på et fly til Manchester.

I princippet er det vel nu eller aldrig for Pogba, da vi nok ikke går ud og køber både ham og Mbappe næste sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #12 af Fondo_Sur
Isco og James til bytte for Helguera.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum