Sæson 24-25

2 uger 6 dage siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Jeg var ret hooked på idéen om Davies. En af verdens bedste backs til €50m virkede fornuftigt. Men hvis Mendy kan holde sig skadesfri som han stort set har gjort denne sæson, så er han jo guld værd. Har læst at han er blevet bedre til at mærke efter og ikke presse sig selv ud i overbelastninger.

Spørgsmål er om det ikke ville være langt bedre at have en defensiv back som Mendy, når vi har Mbappe, Vini, Jude og nogen gange Rodrygo på toppen. Det handler om balance.

Men vi kan spekulere nok så meget, jeg tror Perez har bestemt sig for Davies.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #14 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​Jeg er ikke som sådan bekymret for at have Davies på backen, trods han vil skabe mere plads bag til modstanderne end Mendy vil.

Reals bedste hold i mands minde bød på Ronaldo og Marcelo på venstre siden. Ronaldo hjalp mindre defensivt end Vini, vil jeg næsten våge at påstå. 

Jeg er med på at det ikke er et reelt argument for at Davies og Vini vil fungerer, men Real har i hvert fald haft succes med en mindst lige så offensiv venstreside i 10’erne. 

Real har en ufattelig arbejdsdygtig midtbane som helt sikkert kan hjælpe med at dække eventuelle huller hvis man skulle blive ramt på en omstilling.
Dertil kan diskutere om tilgangen af Mbappé vil kræve at Vini skal stå lidt dybere, end hvad han gør nu. En fronttrio af Vini, Mbappé og Rodrygo er ikke meget værd hvis de alle står helt fremme. 
Carvajal får måske også begrænset sin frihed til at gå med frem, hvis Davies kommer ind.
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 5 dage siden #15 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25
Det gode ved at have en offensiv back som Davies og en defensiv back som Mendy er, at der giver noget fleksibilitet til vores valg af opstilling. Så spiller de hver især, afhængig af hvem modstanderen. Ligesom vi så det med Coentrao og Marcelo, det fungerede ret fint.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 3 dage siden #16 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Alphonso Davies viste i dag hvorfor vi skal købe ham.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #17 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 24-25

9eren post=175409 skrev: Alphonso Davies viste i dag hvorfor vi skal købe ham.

​Han viste gode offensive takter, men jeg synes, at venstre side rent offensivt er besat. Defensivt har han ikke vist noget, der gør ham egnet til at erstatte Mendy. Der er brug for balance, og jeg tror, at Davies i stedet for Mendy ville have samme konsekvens som da Makélélé røg af holdet. Ubalance.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 3 dage siden #18 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Han var stort set umulig for Brahim at komme forbi

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #19 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Mener det er første gang vi kan gå ubesejrede gennem en CL-sæson. Noget at skrive på CV'et.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #20 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Tchouaméni er skadet. Har spillet med et problem i foden og nu er han tvivlsom til CL-finalen.
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 2 dage siden #21 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Endricke i aften klokken 00.00. Skal ses

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #22 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Glæder mig virkelig til at se Mbappe på det her hold. Det har taget nogle år, men nu er det oppe over. Er stadig spændt på det. Vil han kunne finde ind på holdet og kæmpe røven ud af bukserne, som de andre gør? Eller vil han disrupte harmonien i truppen?

Måske et sats. Men hvis det virker, så kan det blive et vildt hold vi får. Vildere end det allerede er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #23 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=175463 skrev: Glæder mig virkelig til at se Mbappe på det her hold. Det har taget nogle år, men nu er det oppe over. Er stadig spændt på det. Vil han kunne finde ind på holdet og kæmpe røven ud af bukserne, som de andre gør? Eller vil han disrupte harmonien i truppen?

Måske et sats. Men hvis det virker, så kan det blive et vildt hold vi får. Vildere end det allerede er.

Kan slet ikke se hvordan han skulle ødelægge harmonien i truppen, det er en mand der efter sigende får ca. samme løn som Vinicius, hvilket er fair. Han er jo ikke en diva på banen og det er hans opland uden for banen der er et problem, men de er trods alt gået med til en meget mindre løn. Mbappe har aldrig haft problemer med medspillere med undtagelse af måske Neymar? ​

Jeg tror han træder fint ind i truppen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #24 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Vinicius og Mbappe på samme hold. Det er jo feje hold.
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum