Sæson 24-25

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 uger 1 dag siden #1 af 9eren
Sæson 24-25 blev oprettet af 9eren
​Vi går snart i gang med forberedelserne til sæson 2024-25. Real Madrid har allerede i følge rygterne kigget på Yoro og Davies. Andre backs alternativer er også på programmet. Endrick kommer til og ja måske også Mbappe. Kepa skal tilbage til Chelsea, Nacho stopper og Ceballos rygtes væk. Modric har en minimal chance for forlængelse, mens Joselu må tilbage til Espanyol, der står foran en oprykning. Vi har et par unge Castilla spillere der også skal kigges på, og det kan ske at Paulo Yago smutter efter denne sæson. Mere nyt vil komme senere, men det ser ud til at vi får en fantastisk offensiv trup til næste sæson, krydret med et par dygtige defensive midtbane spillere og forsvar. Vores svageste led er stadig højre back, selvom kvaliteten har været enorm høj denne sæson. 

Vi ligger ud med kampe i USA, hvor AC Milan Barcelona og Chelsea er på programmet. Og så håber jeg da at vi også får endnu en europæisk kamp i optakten.  

 


1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 1 dag siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
​Den kommende sæson byder på flere kampe end vi er vant til.

- Først er der EM for mange af vores spillere. De skal have en forskudt sommerpause til at restituere. Måske også en lidt kortere pause.

- Dernæst er der OL. Tvivler på det får den store indflydelse på Real Madrid.

- Så har vi måske den europæiske Super Cup hvis vi formår at slå Bayern og bagefter Dortmund/PSG.

- Og så er der de sædvanlige turneringer som La Liga, Copa del Rey samt den spanske Super Cup der er i sit udvidede format.

- I den kommende sæson indledes det nye Champions League format. Vi starter med 8 gruppespilskampe mod 8 forskellige modstandere. To kampe flere end tidligere set. Derefter er vi i knock-out som sædvanligt.

- Og slutteligt er der det nye VM for klubhold som bliver et kæmpe event i USA for de 32 bedste hold i verden. Formatet kommer til at minde lidt om en kort udgave af Champions League.

Konklusionen herfra er at vi har brug for den bredeste trup nogensinde. Jeg både håber og stoler på at ledelsen for fuldstændig styr på det.

Hvis Modric vil tage en sæson mere, så skal han være velkommen. Arda skal ingen steder. Hvis Joselu er med på at være breddespiller, så bliver han købt. Håber også på en forlængelse til Mendy der er kommet flot tilbage efter sin skade.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 1 dag siden #3 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Det nye VM for klubhold er først i 2025 og hvert 4. år ikk'?

Er der stadig det gamle format til vinter?
Og vil det så kun være hvert fjerde år fremover eller er der bare et udvidet hvert fjerde år?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 21 timer siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=174928 skrev: Det nye VM for klubhold er først i 2025 og hvert 4. år ikk'?

Er der stadig det gamle format til vinter?
Og vil det så kun være hvert fjerde år fremover eller er der bare et udvidet hvert fjerde år?


Det nye format er hvert 4. år. En stor turnering med stor fokus og sindssyg store præmiepenge/deltagelsespenge. Men kun hvert fjerde år.

Det nye VM for klubhold ligger efter den kommende sæson så hvis vi går langt i CL er det direkte i forlængelse af sæsonen.

Det kan teknisk set kaldes en sommerturnering men vores spillere får ikke pause inden. Der bliver nødt til at blive planlagt en spillertrup allerede denne sommer, som kan deltage i alle ovenstående kampe.

Carlo har lige udtalt at Arda ingen steder skal. Det hjælper allerede lidt :)

Sidste redigering: 3 uger 20 timer siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 21 timer siden #5 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
www.fifa.com/fifaplus/en/tournaments/men...-club-world-cup-2025

Det er først i 2025. Og så ser det ud til at Intercontinental Cup genopstår.

The first edition of the new FIFA Club World Cup in 2025 will be played from 15 June to 13 July 2025 in 🇺🇸 USA

⚽️ As of 2024, there will be an annual FIFA club competition – the FIFA Intercontinental Cup. The tournament will feature all current confederation premier club competition champions and concludes with a final at a neutral venue between the UEFA Champions League winners and the winners of an intercontinental play-off between clubs from the other confederations.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=174930 skrev: Det er først i 2025.


2025 ER den kommende sæson :) Du er med på at vi er i 2024 nu og om lidt starter 2024-2025 sæsonen? :)

Som skrevet højere oppe så går den i gang efter Champions League (14 dage efter helt præcist) og der kommer til at være kæmpe fokus på turneringen i USA og præmiepengene er enorme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #7 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
slet
Sidste redigering: 3 uger 20 timer siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #8 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Ah, nu forstår jeg hvad du mener.

Men det med Intercontinental Cup er nyt for mig.
I forhold til trupplanlægning, så kan man jo stadig godt sige at det VM næsten først ligger til næste-næste sæson. Vi kan jo nå at købe og sælge spillere til juni/juli 2025. Men jeg forstår.
Sidste redigering: 3 uger 20 timer siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 20 timer siden #9 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Men ved vi om den tæller som en turnering i 2024/25 sæsonen eller 2025/26 sæsonen? Ikke at det betyder en skid, men stadig. Normalt er det jo sæsonen efter at man spiller Klub VM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 19 timer siden #10 af Estadio Santiago Bernabéu
​Okay vil gerne trække halvt i land. Jeg ved ærlig talt ikke om turneringen officielt tæller som 24/25 eller 25/26. Eller noget midt imellem.

Men fra CL-finalen i München i næste sæson, er der 14 dage til VM starter. Så der er absolut ingen tid til at købe spillere og få dem kørt ind på holdet.

Seneste transfervindue inden VM er til januar. Og der har Real Madrid ikke tradition for at handle. Så det er denne sommer vi skal sikre os at vi har nok ballast til at kunne modstå skader og overbelastning for alle de ekstra kampe vi går ind til lige om lidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 6 dage siden #11 af Estadio Santiago Bernabéu
Hvad er folks holdning til det potentielle køb af Alphonso Davies hvis man tager Mendys stærke form med i beregningen?

Hvad tænker I om Fran Garcia i ligningen. Han får meget lidt spilletid men har den længste kontrakt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 6 dage siden #12 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

Estadio Santiago Bernabéu post=174946 skrev: Hvad er folks holdning til det potentielle køb af Alphonso Davies hvis man tager Mendys stærke form med i beregningen?

Hvad tænker I om Fran Garcia i ligningen. Han får meget lidt spilletid men har den længste kontrakt.

​Jeg er lidt bekymret for et køb af Davies. Hans skadeshistorik er ikke god, han har givet udtryk for, at han er ensom og at det er svært, så derfor er jeg bekymret for om han kan klare det mentale pres i Real Madrid. Jeg mener ikke han reelt set har haft en stærk sæson, siden hans gennembruds sæson under corona. Jeg har dog ikke set ham i denne sæson, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men tror også meget af min bekymring bunder i, nogle uheldige oplevelser vi har haft med eksempelvis Hazard og Bale.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 2 uger 6 dage siden ved Madridista02.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum