Real Madrid - Manchester City

1 måned 1 uge siden #169 af Estadio Santiago Bernabéu

Dragam post=174163 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=174156 skrev:

Dragam post=174154 skrev: ​Jeg tror du har glemt samtlige kampe vini har stået overfor walker... vini er ikke kommet fra til noget som helst, fordi walker bare løber ham op...


Hvordan kan du skrive det efter Vini scorede i denne kamp hvor Walker skulle dække ham op?

bold.dk/fodbold/kamp/real-madrid-vs-manc.../2023-05-09/16071307

Her er et link til målet:


Så du siger at Walker skulle dække vini op der, når vini er i midten, lige ved siden af deres defensive midt, og foran deres center forsvarer? Come on... det er dårlig opdækning af city forsvaret, men den hang ikke på Walker den der. 

Iøvrigt var Vini var søgt derind, fordi han ikke kunne komme forbi Walker overhovedet på venstrekanten...


Aha så præmisset ændrer sig.

Ja, Walker skulle have fulgt sin mand. Det var hans opgave.

Hvis du mener at det er snyd at Vini bevæger sig rundt på banen så han kan score sådan et mål mod Walker’s City, så kan han vel gøre det igen. Altså nu hvor Walker ikke må følge efter sin mand.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #170 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid - Manchester City

Lars1991 post=174158 skrev: ​Jeg har set expected goals, der siger 1.46 til Real Madrid og 0.64 til City. Det virker også mere til den fornemmelse jeg havde af kampen. Men en ting er sikkert, ingen at holdene burde have scoret 3 mål haha. Vi var begge lidt heldige og vi dominerede begge en halvleg hver. Men jeg synes vi var farligere den halvleg vi dominerede. 

Nu tager jeg lige udgangspunkt i de karakterer til spillerne som Managing Madrid har givet.

Lunin - 6

Carvajal 8
Rudiger 9
Tchouameni - 7
Mendy - 8

Camavinga - 7,5
Kroos - 8,5
Valverde - 8

Bellingham 5,5
Vini - 8
Rodrygo - 7,5

Jeg er ret enig. Jeg synes godt Rodrygo kunne have fået en 8'er ligesom Vini, men ellers passer styrkeforholdet imellem de forskellige spiller ret godt.

Lunin koster, begge vores backs har helt styr på deres mand, Rudiger med endnu en monster præstation overfor Haaland, Tchouameni med det tidlige gule kort og et par farlige fejlaflevering men ellers en fin kamp.

På midten er Kroos outstanding, Valverde spiller en fremragende felt-til-felt kamp hvor han har stor indflydelse i begge ender og scorer et fremragende mål. Camavinga mangler måske lidt mere indflydelse over en hel kamp, men gør det fint på 6'eren, en masse gode taklinger og scorer selvfølgelig også målet, selvom det heldigt.

Oppe foran falder Bellingham desværre igennem, men fylder fint defensivt. Vini og Rodrygo er en konstant trussel, og som Guardiola også siger "Det umuligt at stoppe Real Madrids kontra-angreb". Rodrygo med et, lidt heldigt, mål, og Vini med to oplæg.

​Hej Lars,

Kan jeg få dig til at smide et link til den xG-statistik, som du har set? Jeg har nemlig kun hørt tallene på forskellige engelsksprogede podcast, men har ikke selv kunne finde det på diverse sites/app :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #171 af Lars1991
​https://x.com/markstatsbot/status/1777804421331902923

Jeg så den her fra :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum