Kig i krystalkuglen

3 år 10 måneder siden #13 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Hvis man frit kan vælge en spiller til højrefløjen i ligaen. ( Og Messi er selvsagt udelukket) Hvem ville bedre end Kubo?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #14 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Kig i krystalkuglen

Matamoro skrev: Hvis man frit kan vælge en spiller til højrefløjen i ligaen. ( Og Messi er selvsagt udelukket) Hvem ville bedre end Kubo?


Dem er der da en del af. Altså hvis vi bare taler om pt. bedre spillere.

Ocampos (13 mål, 3 assist) fra Sevilla er et åbenlyst svar. Også er der spillere som Ferran Torres fra Valencia, Muniain fra Bilbao, Ousman Dembele...Cazorla leverer bare også altid ligesom veteranen Joaquin. Jesus Navas er blevet back, men mon ikke at han stadigt kan finde ud af at spille længere fremme.

Er sikker på, at jeg også har misset nogen.
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #15 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Der er ikke en eneste af dem som du har nævnt som jeg ser som pt bedre end Kubo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #16 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Kig i krystalkuglen
Ingen af dem kommer i nærheden af Kubo hvis han fortsætter at bygge på sit spil.

En Carrasco hos lillesøster, han er stadig vild synes jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 10 måneder siden #17 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kig i krystalkuglen
as.com/futbol/2020/07/14/primera/1594724...dmlkZW8%3D&m5=MjE%3D

Nyt ungdoms indkøb og også angriber. Så det er to styks vi er oppe på nu!

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #18 af baggins
Besvaret af baggins på emne Kig i krystalkuglen
efter opstarten har Rodrygo vist lovende takter igen. Hvis vi stadig mangler en backup til Benzema, vil jeg mene man skal kigge mod Rodrygo. Han er ikke så høj, men det er Agüero heller ikke. Og uanset hvad skal vi mere finde en ny Benzema og ikke en Lukaku type. Rodrygo ligger forresten stadig nummer tre på scoringslisten - hvilket mest siger at der ikke bliver scoret så meget.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #19 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Har ikke fået set så meget Madrid da jeg er på ferie. Har dog set højdepunkter og sidder med følelsen af at Rodrygo stadig ikke rigtig kommer forbi sin direkte modstander
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #20 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Kig i krystalkuglen

Matamoro skrev: Har ikke fået set så meget Madrid da jeg er på ferie. Har dog set højdepunkter og sidder med følelsen af at Rodrygo stadig ikke rigtig kommer forbi sin direkte modstander


Helt enig, jeg har set alle kampe, og kan slet ikke hoppe med på Rodrygo vognen endnu, det er mig en gåde at Vinicius kan blive svinet til for boldtab i sine offensive løb, men når Rodrygo gør det er der “potentiale“, fair nok hvis man mener at Vini burde være bedre fordi han har haft et år mere i Real, men glæder mig til at se hvad stemningen er omkring Rodrygo hvis han bliver ved med at smide bolden væk og ikke være tilstedet i det defensive pres-spil I næste season... Og det er ikke et forsvar af Vini, jeg kan bare ikke se forskellen...Jeg håber dog Rodrygo udvikler sig til den offensive spiller vi har brug for, jeg mener dog der er meeeeget lang vej endnu.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kig i krystalkuglen
Forskellen på Vinicius og Rodrygo er jo at sidstnævnte ikke smider bolden væk, men holder i den og spiller den videre. Vi får langt mere kontrol og possession når Rodrygo er inde modsat Vinicius. Vi bliver "farligere" med Vinicius, fordi han konstant udfordre, men vi mister også bolden langt oftere, fordi han desværre endnu ikke kan sætte den rigtige aflevering eller afslutning på.
Rodrygo har ikke samme gennembrudsstyrke overhovedet, men Vinicius har heller ikke Rodrygo's spilforståelse. Det er jo ikke for sjov skyld, at Rodrygo i denne sæson har scoret ligeså mange mål som Vinicus har i hans halvanden sæson nu. 6 mål og 2 assist til Rodrygo og 6 mål og 4 assist til Vinicius.

Som de begge har spillet pt. så foretrækker jeg helt sikkert også Rodrygo på venstrekanten. Det bliver for meget med Vinicius, da han konstant skal gøre alting selv, og ikke rigtig indgår i kombinationerne, hvor vi jo så imod Granada hvor gode Mendy, Rodrygo, Kroos og Benzema var sammen. Vi var konstant farlige i den venstreside, og det synes jeg helt klart skyldes Rodrygo, da hans placering og spilforståelse hvornår han skal gøre hvad skabte utrolig mange farlige situationer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #22 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Kig i krystalkuglen

Dios skrev: Forskellen på Vinicius og Rodrygo er jo at sidstnævnte ikke smider bolden væk, men holder i den og spiller den videre. Vi får langt mere kontrol og possession når Rodrygo er inde modsat Vinicius. Vi bliver "farligere" med Vinicius, fordi han konstant udfordre, men vi mister også bolden langt oftere, fordi han desværre endnu ikke kan sætte den rigtige aflevering eller afslutning på.
Rodrygo har ikke samme gennembrudsstyrke overhovedet, men Vinicius har heller ikke Rodrygo's spilforståelse. Det er jo ikke for sjov skyld, at Rodrygo i denne sæson har scoret ligeså mange mål som Vinicus har i hans halvanden sæson nu. 6 mål og 2 assist til Rodrygo og 6 mål og 4 assist til Vinicius.

Som de begge har spillet pt. så foretrækker jeg helt sikkert også Rodrygo på venstrekanten. Det bliver for meget med Vinicius, da han konstant skal gøre alting selv, og ikke rigtig indgår i kombinationerne, hvor vi jo så imod Granada hvor gode Mendy, Rodrygo, Kroos og Benzema var sammen. Vi var konstant farlige i den venstreside, og det synes jeg helt klart skyldes Rodrygo, da hans placering og spilforståelse hvornår han skal gøre hvad skabte utrolig mange farlige situationer.


Jeg er med paa han er mere maal farlig end Vini(men har han scoret i 2020 endnu, maalende mangler ihvertfald noget kontinuitet), men set over hele seasonen er den eneste grund til at vi er mere bold sikre med Rodrygo vist at han enten gemmer sig paa sidelinjen, eller skynder sig at spille bolden retur til Midtbanen (eller Carvajal). Han har i alt for mange kampe vaeret alt for usynlig, hvorimod Vini i det mindste tager noget ansvar (nok endda mere ansvar end hvad vi kan forvente af en saa ung spiller). Og ja Vini er klar mere direkte i sit spil, hvilket ogsaa foerer til en del boldtab, men det er jo det direkte spil vi mangler i vores offensiv, vi har ikke brug for endnu en Isco type der bare varmer bolden og spiller den bagud i banen...

Jeg koeber gerne ideen om at Rodrygo paa sigt kan udvikle en bedre spilforstaaelse end Vini, det er han dog langt fra lige nu IMO.

Og saa saa jeg en fint spillende Rodrygo mod Granada, klart mere offensiv og udfordrende end hvad han har vaeret siden Oktober/November, men nu har jeg ikke lige statikken paa hans boldtab, men som jeg saa det mistede han bolden noget der ligner 5-7 gange i sine direkte loeb mod feltet, saa hvordan er det bedre end naar Vini mister bolden 5-7 gange...det er det der er min pointet, naar spillet skal gaa frem i banen mener jeg ikke Rodrygo har bevist at han er mere bold-sikker end Vini...(endnu engang, dette er ikke et forsvar af Vini, for jeg er ogsaa frustreret over hans manglende slut produkt, rent offensivt har Rodrygo dog ikke overbevist mig om at han er et bedre valg end Vini)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #23 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kig i krystalkuglen
@DeLaRed.

De er begge 2 unge, så derfor er der langt imellem kvaliteten. Det gælder selvfølgelig også Rodrygo. Synes det er synd du siger han gemmer sig, for det gør han jo netop ikke. Han er bare ikke en spiller ligesom Vinicius som kun har fart og udfordringer i sit spil. Nu er det en smagssag, men jeg synes netop vi har brug en Isco type, som modsat Isco kan agere offensivt bindeled. Jeg synes helt sikkert vi mangler en type i offensiven som er i stand til det. Alt vores offensiv spil er for tilfældigt til min smag, og Benzema er den eneste i hele offensiven som kan det.
Jeg synes nu ikke Vinicius tager ansvar, fordi han vælger at gå direkte mod mål hvergang. Det er hans stil, og derfor sidder han ofte på bænken når resten ikke fungere.
Jeg er hverken for eller imod af dem begge, men jeg er bare mere til spillere som er kloge og teknisk dygtige. Jeg elsker veletablerede angreb, hvor man skaber chancer via kombinationer. Der passer Rodrygo bare mere på profilen. Jeg er glad for at have begge i truppen, fordi man kan spille på alsidigheden i truppen.
Vinicius er bedst når pladsen er der som imod Sociedad, hvor Rodrygo er bedst når der skal kombineres igennem kæderne. Er der noget Vinicius ikke besidder, så er det da spilforståelse. At du hiver den frem er immervæk vanvittigt synes jeg.

Så er der en anden væsentlig ting, og det er, at Rodrygo bliver spillet ude af position. Jeg kan rigtig godt lide begge 2, men som jeg startede med at skrive, så er de unge og derfor er der langt imellem de viser deres kvaliteter. Lige nu har Rodrygo bare momentum, og han virker klart bedst for holdet.
Jeg klandre generelt ikke Vinicius for at miste mange bolde. Jeg klandre ham for at gøre for meget selv hele tiden. Jeg synes det er for meget, at han konstant udfordre, eller tager de lange løb alene, hvor det kun er ham fremme. Det gør holdet dårligere, da hans kvaliteter bare ikke er nok.

Jeg håber dog, at man benytter begge 2 imorgen, da Asensio spillede sig lidt af holdet efter Granada kampen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #24 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Lige nu ligner Kubo en spiller som er rykket forbi dem begge. Han indgår i kombinationer og kan sætte sin direkte modstander
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum