Real Madrid TV fortsætter kamp mod spansk dommerstand

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 2 uger siden #25 af 9eren
videos.marca.com/v/0_4fxlgtkx-real-madri...-real-madrid?count=0

Mod Valencia sidste år. Negreira folkene slog til igen selvom video materialet de havde tilgængeligt kunne bevise at alle 3 straffespark ikke skulle ha været dømt, så valgte de alligevel at dømme mod Madrid. Det skal der kæmpes i mod

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #26 af Vinícius

9eren post=173009 skrev: Hvad er så det som dommerstandarden under Negreira har gjort mod Madrid og andre klubber i gennem de sidste 17-30 år. Real Madrid er en klub der på ligefod med de 18 andre kæmper om guld og sølv, men er blevet but……. af de mennesker som RMtv presser nu.

Selvfølgelig skal Real Madrid da føre deres sag. Alt andet er uhørt


1. Formentlig har Barca snydt via Negreira. Det er med meget stor sandsynlighed korrekt. Men jeg synes stadigvæk ikke, at man gennem RMTV skal skabe en stemning eller forsøge at, som du skriver "presse nogle mennesker".

Selvfølgelig skal RM føre deres sag - og der er vi nogen, der mener gennem en domstol og ikke i et tv program.

Som jeg forstår det, mener du, at jeg er naiv for at synes, at RMTV ikke skal føre den sag i mediedomstolen. Hvis det er din holdning, så lad os blive enige om at være uenige her. Jeg synes derimod det er ynkeligt og patetisk at føre sin sag gennem en tv-kanal, men det synes du er det rette. Lad os igen blive enige om at være uenige. 

Men vi kan blive enige om, at Negreira-sagen er snyd. Jeg synes nogle gange, du får det til at lyde, som om der er en hel Negreira-sekt med disciple og hvad andet. Jeg tror dog ikke på, at det er tilfældet - i hvert fald ikke aktuelt. Så hvis det er din mening, så lad os igen blive enige om at være uenige.

Jeg kan mærke, du ikke er til at rokke i din tro - det er fair.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #27 af Vinícius

9eren post=173011 skrev: videos.marca.com/v/0_4fxlgtkx-real-madri...-real-madrid?count=0

Mod Valencia sidste år. Negreira folkene slog til igen selvom video materialet de havde tilgængeligt kunne bevise at alle 3 straffespark ikke skulle ha været dømt, så valgte de alligevel at dømme mod Madrid. Det skal der kæmpes i mod



Den første, der kan dømmes straffe, idet der jo er kontakt med manden før bolden, som jeg ser det - korrekt dømt, men det er et skøn, der kunne være dømt den anden vej. Det var den nok også blevet, hvis den var kommet efter de næste domme, for dommere vil jo gerne "udligne" 50/50 situationer.
Den anden er sq svær at se, men det ser rigtig nok ud som, at Valencia spillerens hånd strejfer bolden, før Ramos' arm smadrer bolden væk. Jeg kunne i første omgang ikke se, hvad fejlen var, men der kan man argumentere for frispark til RM i stedet for straffe.
Den tredje har jeg ikke lige nogen kommentar til.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 2 uger siden #28 af 9eren
Jeg kommer ikke til at diskutere kendelserne med dig, da det jo er åbentlyst at jeg er enig med RMtv, og havde samme holdninger da jeg så kampen.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum