Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

3 måneder 1 uge siden #133 af Daniel

Brylle post=172401 skrev: ​Blev der seriøst slettet to indlæg om en anden fodboldpodcast? Hvad er det for en censur? 

Utroligt interessant indspark med gode pointer fra Lars ellers fra den. 

Hvad er reglerne i forhold til vidensdeling om podcast?


Hvis du har et problem med, hvordan madridista.dk bliver drevet, så skriv til en af os i crewet. Du er mere end velkommen til at række ud til mig i en privatbesked, hvis du har brug for et uddybende svar på dit spørgsmål. 

Dette gælder i øvrigt også ALLE andre. Skriv endelig til en af os, hvis man har spørgsmål til vores censur, bans af brugere/ikke bans af brugere, forslag osv. osv. osv. Så svarer vi jer - eller jeg gør i hvert fald. 
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #134 af Brylle

Daniel post=172402 skrev:

Brylle post=172401 skrev: ​Blev der seriøst slettet to indlæg om en anden fodboldpodcast? Hvad er det for en censur? 

Utroligt interessant indspark med gode pointer fra Lars ellers fra den. 

Hvad er reglerne i forhold til vidensdeling om podcast?


Hvis du har et problem med, hvordan madridista.dk bliver drevet, så skriv til en af os i crewet. Du er mere end velkommen til at række ud til mig i en privatbesked, hvis du har brug for et uddybende svar på dit spørgsmål. 

Dette gælder i øvrigt også ALLE andre. Skriv endelig til en af os, hvis man har spørgsmål til vores censur, bans af brugere/ikke bans af brugere, forslag osv. osv. osv. Så svarer vi jer - eller jeg gør i hvert fald. 

​Jeg var ikke klar over at det var så lidt transparens. Men det er trods alt jeres regler og måder at gøre det på :-)

Hav en fortsat god dag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 1 uge siden #135 af Madridista02
Står jeres regler for censur nogen steder? Jeg var ikke klar over at det var en ting, men interessant. Vil gerne vide mere om det:) er det muligt eller SKAL man skrive direkte til jer?

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #136 af NadaMás
​På jeres egen podcast, har i da også nævnt Managing Madrid, eksempelvis. 
Paulo fra Lyden af La Liga har tidligere lavet Madrid Magasinet. Podcasten kommer vidt omkring La Liga.

Men ja, ville være fedt med nogle synlige retningslinjer.

Slet gerne denne kommentar hvis den modstrider regelsæt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #137 af Daniel

Madridista02 post=172404 skrev: Står jeres regler for censur nogen steder? Jeg var ikke klar over at det var en ting, men interessant. Vil gerne vide mere om det:) er det muligt eller SKAL man skrive direkte til jer?

​Du skriver bare.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum