Real Madrid får forkøbs-ret på Achraf Hakimi

3 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
Der bliver ved...

Der bliver ved med at dukke nye detaljer op i den forestående handel mellem Inter og Real Madrid om Achraf Hakimi.

Real Madrid skal nemlig have sikret sig en forkøbsret på marokkaneren i de fem kontrakt-år hos Inter, hvilket betyder at hvis den italienske klub på et tidspunkt modtager et bud på Achraf Hakimi, så skal Real Madrid have muligheden for at udligne det og dermed sikre sig førsteret til en forhandling.

 

Forkøbsretten er naturligvis først gældende, når og hvis Inter accepterer det indkomne bud.

Achraf Hakimi-handlen forventes offentliggjort i denne uge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #2 af Hansen
Jeg har en kommentár til sådan noget her generelt. Lige det her nyhed er helt vild godt at høre... men jeg undrér mig.. hvor får I sådan kilder fra? Er det noget i selv ved sker eller bliver det udtalt omkring det?

Det kunne være ret lækkert med en kilde hver gang man kommer med sådan en, specielt fordi jeg er helt vild med Hakimi og mener ikke at 40m euro er nok til en spiller af hans kaliber :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #3 af Daniel

Hansen skrev: Jeg har en kommentár til sådan noget her generelt. Lige det her nyhed er helt vild godt at høre... men jeg undrér mig.. hvor får I sådan kilder fra? Er det noget i selv ved sker eller bliver det udtalt omkring det?

Det kunne være ret lækkert med en kilde hver gang man kommer med sådan en, specielt fordi jeg er helt vild med Hakimi og mener ikke at 40m euro er nok til en spiller af hans kaliber :-)


Ingen kilder. Vi finder selv på vores rygter.

Men nyheden er her: as.com/futbol/2020/06/28/primera/1593371...DalF9TJqm9b2QO2JA8GA
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #4 af Dios
Sælger man ham for så lav en pris og med så dårlige vilkår fremadrettede, så er vi vel virkelig i pengeproblemer. Vi skal have en tilbagekøbsklausul på ham, som ikke er overdrevet. Måske €55-60 millioner. Vi skal selvfølgelig ikke kun have forkøbsret, da hans pris med endnu en god sæson nærmer sig de €100 millioner.
Er 100% enig i salget. Bare ikke med de vilkår eller det beløb. Så skulle det da kun være fordi man selv har i tanke at springe banken for Mbappé, eller noget virkelig vanvittigt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum