Optakt: Real Madrid - Granada, LaLiga, 8. spillerunde

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 7 måneder siden #49 af Madridista02
Valverde kan da sagtens have en fremtid i RealMadrid. Han kan blive en Lucas Vasquez/Nacho type. En type som altid leverer og som altid arbejder 100procent for holdet. En type der gør hvad træneren beder ham, og spiller hvoren han bliver bedt om at spille. Det er vigtigt med sådan typer i truppen synes jeg. Ja hvem ved, det kan da være han udvikler sig til en endnu større spiller. Han er jo stadig ung. Bliver teknikken finpudset, så kan han godt bliver en stjerne.
Er der i øvrigt nogen der har et klip af Granadas to mål? Fik ikke set dem da min internet røg...

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #50 af Bismo
Forstår ikke rigtigt, hvorfor der er så mange, der tvivler på Valverde. Han kom jo til Madrid som et stort talent med meget potentiale. Han arbejder ekstremt hårdt begge veje. Fylder meget på banen. Vores spil flyder bedre og der er mere stabilitet på midtbanen, når han er på banen sammen med Kroos og Case. Det frigiver også Kroos til at være mere kreativ fremad banen, hvilket han jo klart har nydt af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #51 af YunisTaker
Jeg var glad for at se Valverde få en start plads i dag, og han var også en af de bedste i kampen. Midtbanen flyder meget bedre med ham, Casemiro og Kroos/Modric. Håber ikke Kroos er ude for lang tid, da han har spillet virkelig godt indtil videre.

God kamp af Hazard, selvom jeg hellere havde set Vinicius fra start. Modric med nok hans andet bedste mål for Real Madrid (det bedste mod United i ChL).

Overordnet set, så var det en god kamp (især første halvleg). Granada spillede ikke godt, men de har spillet en virkelig god sæson indtil videre. Forhåbentlig taber Atletico og Barca point i morgen.

Man of the Match: Valverde

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved YunisTaker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #52 af Lars1991
Det kan da godt være jeg tager fejl, og det ville glæde mig. Men tror simpelthen bare en spiller som Valverde mangler teknik og boldsikkerhed for at blive en fast midtbanespiller i Real Madrid på længere sigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #53 af Dios

Lars1991 skrev: Det kan da godt være jeg tager fejl, og det ville glæde mig. Men tror simpelthen bare en spiller som Valverde mangler teknik og boldsikkerhed for at blive en fast midtbanespiller i Real Madrid på længere sigt.


Enig. Khedira var dog en succes, men det er præcis også den fornemmelse jeg sidder med hos Valverde. Boldsikkerhed, men ellers har jeg altid synes han er en fin spiller at have i truppen. Han kommer med en anden dynamik, men det er faktisk lidt samme følelse jeg altid har haft med Pogba, selvom der selvfølgelig er klasseforskel på de 2.
Enten bliver trækket fremragende, ellers bliver det 2 meter for langt. Har det faktisk generelt bare svært med uortodokse spillere, men sådan er vi jo alle forskellige :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #54 af Sahinovic

Tomás Roncero om James på twitter: Han er verdensklasse. Åben dine øjne, Zidane. Tak!

Ja, det mål James scorede var godt nok fantastisk, grotesk hvis han ikke er at finde i start elleveren fremover. At han så på et nærmest konstant plan forsøger at slå en bold i dybden, og alt for ofte mislykkes, er jo åbenbart fuldstændigt ligegyldigt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #55 af Dragam

Sahinovic skrev:

Tomás Roncero om James på twitter: Han er verdensklasse. Åben dine øjne, Zidane. Tak!

Ja, det mål James scorede var godt nok fantastisk, grotesk hvis han ikke er at finde i start elleveren fremover. At han så på et nærmest konstant plan forsøger at slå en bold i dybden, og alt for ofte mislykkes, er jo åbenbart fuldstændigt ligegyldigt.


Hellere forsøge med en bold i dybden, og give vores hurtige spillere (specielt Bale) noget at arbejde med, end konstant at fedtspille på midten, som specielt kroos er skyldig i.

Prøv at lægge mærke til de løb Bale tager igennem en hel kamp... det er virkelig mange dybe løb, hvor nærmest alle real madrid spillerne vælger at fedtspille den til siden, istedet at sende en dyb bold... sikke en gru hvis man rent faktisk skulle gå hen og spille på folks skyrker.

Jeg er enig i at de dybe bolde gerne må have noget mere præcision, men når den har den fornødne præcision, så sker sådan noget her.

i.imgur.com/J7kcfiy.mp4
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #56 af Sahinovic

Dragam skrev:

Sahinovic skrev:

Tomás Roncero om James på twitter: Han er verdensklasse. Åben dine øjne, Zidane. Tak!

Ja, det mål James scorede var godt nok fantastisk, grotesk hvis han ikke er at finde i start elleveren fremover. At han så på et nærmest konstant plan forsøger at slå en bold i dybden, og alt for ofte mislykkes, er jo åbenbart fuldstændigt ligegyldigt.


Hellere forsøge med en bold i dybden, og give vores hurtige spillere (specielt Bale) noget at arbejde med, end konstant at fedtspille på midten, som specielt kroos er skyldig i.

Prøv at lægge mærke til de løb Bale tager igennem en hel kamp... det er virkelig mange dybe løb, hvor nærmest alle real madrid spillerne vælger at fedtspille den til siden, istedet at sende en dyb bold... sikke en gru hvis man rent faktisk skulle gå hen og spille på folks skyrker.

Jeg er enig i at de dybe bolde gerne må have noget mere præcision, men når den har den fornødne præcision, så sker sådan noget her.

i.imgur.com/J7kcfiy.mp4


Jeg er som sådan ikke uenig med dig, jeg har før selv påpeget at Bale ofte laver gode dybdeløb men sjældent bliver spillet, hvilket nok hænger sammen med at vi ikke har spillerne til at slå dem. Selvfølgelig skal James have lov til at slå disse bolde, men min kritik går mere på, at han mangler en fornemmelse af hvornår han skal slå dem. Han slår typisk den ene bold efter den anden i dybden, og så er der måske en af dem der går igennem, men alle de andre gange mister vi bolden og det er ikke holdbart, og kan aldrig retfærdiggøre den ene bold der går igennem. Her er en knægt som eksempelivs Ødegaard jo lysår foran ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #57 af mohbar
Er Ødegaard ligefrem lysår foran James hvad angår dybe bolde?

Den ene har spillet for Real Madrid, spillet VM, LA liga, Bundesliga, CL... Og den anden har været lejet ud til Holland og gør det fortrinligt lige for tiden i Real S.

Synes lige vi skal give Ødegaard en chance og slet ikke sammenligne de to - endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #58 af Doc.juego

Sahinovic skrev:

Dragam skrev:

Sahinovic skrev:

Tomás Roncero om James på twitter: Han er verdensklasse. Åben dine øjne, Zidane. Tak!

Ja, det mål James scorede var godt nok fantastisk, grotesk hvis han ikke er at finde i start elleveren fremover. At han så på et nærmest konstant plan forsøger at slå en bold i dybden, og alt for ofte mislykkes, er jo åbenbart fuldstændigt ligegyldigt.


Hellere forsøge med en bold i dybden, og give vores hurtige spillere (specielt Bale) noget at arbejde med, end konstant at fedtspille på midten, som specielt kroos er skyldig i.

Prøv at lægge mærke til de løb Bale tager igennem en hel kamp... det er virkelig mange dybe løb, hvor nærmest alle real madrid spillerne vælger at fedtspille den til siden, istedet at sende en dyb bold... sikke en gru hvis man rent faktisk skulle gå hen og spille på folks skyrker.

Jeg er enig i at de dybe bolde gerne må have noget mere præcision, men når den har den fornødne præcision, så sker sådan noget her.

i.imgur.com/J7kcfiy.mp4


Jeg er som sådan ikke uenig med dig, jeg har før selv påpeget at Bale ofte laver gode dybdeløb men sjældent bliver spillet, hvilket nok hænger sammen med at vi ikke har spillerne til at slå dem. Selvfølgelig skal James have lov til at slå disse bolde, men min kritik går mere på, at han mangler en fornemmelse af hvornår han skal slå dem. Han slår typisk den ene bold efter den anden i dybden, og så er der måske en af dem der går igennem, men alle de andre gange mister vi bolden og det er ikke holdbart, og kan aldrig retfærdiggøre den ene bold der går igennem. Her er en knægt som eksempelivs Ødegaard jo lysår foran ham.


Men meget af denne fornemmelse kan jo også komme med rutinen, og med det mener jeg at han jo lige har været 2 år i Tyskland, så han skal lige lære holdet at kende igen, samtidig har han jo langt fra fået "hver kamp" han har spillet 251 min. (whoscored) so far.
Jeg synes tendensen har været at vi faktisk har set ham skabe rigtig mange chancer, og især i første kamp kom han frem til rigtig meget, men var bare ikke skarp. Vi har helt sikkert en god spiller i ham som kan bidrage med meget. Giv ham en måned mere med relativ regelmæssig spilletid, så har vi en rigtig god spiller.

Eller lad ham trække lidt mere ud på kanten, vi ved jo at han har virkelige giftige indlæg. (har han hvert fald tidligere haft). Han bringer helt sikkert noget anden end kroos, modric og casemiro, som sammen kan blive lidt statiske, men han fylder ikke ligeså meget som disse, men hvis casemiro er ren defensiv midtbanespiller bør det ikke være et problem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum