Truppen mod Club Brugge

4 år 7 måneder siden #133 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen mod Club Brugge
Undskyld, men hvad snakker folk om med roteringer etc? De gange han har rotereret har vi da vundet. I dag stiller man med 10 ud af 11 fra den forventede "galla" opstilling? At spare en enkel spiller, som alligevel er ret så kritiseret, er vel ok på hjemmebane imod Brugge?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #134 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Club Brugge
Jeg fatter stadig ikke at vi afslutter så dårligt. Hvis ikke Benzema scorer så er der bare ingen der gør. Vi havde 20+ skud i dag. Mod Levante havde vi 30 som jeg husker det og scorer 1.

Mod Valladolid selvfølgelig.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #135 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen mod Club Brugge

Ramos4 skrev: Jeg fatter stadig ikke at vi afslutter så dårligt. Hvis ikke Benzema scorer så er der bare ingen der gør. Vi havde 20+ skud i dag. Mod Levante havde vi 30 som jeg husker det og scorer 1.

Mod Valladolid selvfølgelig.


Når Benzema vælger at løbe ud i kanterne og agere som en winger, og senere løbe ned i midtercirklen og modtage bolden eller spille den rundt...så har vi altså ingen angriber der kan finde huller i forsvaret til lækre dybde pasninger.. Benzema er også en hæmsko for vores offensiv, når han beslutter at være en spilstation.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Kialpe, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #136 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Club Brugge

Cristiano7 skrev:

Ramos4 skrev: Jeg fatter stadig ikke at vi afslutter så dårligt. Hvis ikke Benzema scorer så er der bare ingen der gør. Vi havde 20+ skud i dag. Mod Levante havde vi 30 som jeg husker det og scorer 1.

Mod Valladolid selvfølgelig.


Når Benzema vælger at løbe ud i kanterne og agere som en winger, og senere løbe ned i midtercirklen og modtage bolden eller spille den rundt...så har vi altså ingen angriber der kan finde huller i forsvaret til lækre dybde pasninger.. Benzema er også en hæmsko for vores offensiv, når han beslutter at være en spilstation.


Helt enig. Det er vanvittigt at se ham løbe ned og modtage et indkast på egen halvdel, når vi er bagud med to. Det er helt skørt.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #137 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen mod Club Brugge
Jeg så ikke kampen desværre, men jeg må indrømme, at jeg simpelthen ikke forstår Zidanes valg af spillere.

Det må forventes, ligesom på en normal arbejdsplads, at man belønnes for godt arbejde, så det virker så absurd, at Rodrygo først spiller en fin preseason, hvor han blandt andet hakker et frispark ind.

Herefter får han endelig chancen i La Liga, hvor han går ind på et hold, der har svært ved at score, og så laver et rigtig køligt mål.

Alle pile peger herefter på, at han i det mindste skal have lidt flere chancer, men så vælger Zidane i ramme alvor at udelade ham for truppen i to kampe.

Det giver simpelthen ingen mening, og det er efterånden bare en ud af flere situationer, hvor Zidanes valg af spillere har undret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #138 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen mod Club Brugge

Sebberg skrev: Jeg så ikke kampen desværre, men jeg må indrømme, at jeg simpelthen ikke forstår Zidanes valg af spillere.

Det må forventes, ligesom på en normal arbejdsplads, at man belønnes for godt arbejde, så det virker så absurd, at Rodrygo først spiller en fin preseason, hvor han blandt andet hakker et frispark ind.

Herefter får han endelig chancen i La Liga, hvor han går ind på et hold, der har svært ved at score, og så laver et rigtig køligt mål.

Alle pile peger herefter på, at han i det mindste skal have lidt flere chancer, men så vælger Zidane i ramme alvor at udelade ham for truppen i to kampe.

Det giver simpelthen ingen mening, og det er efterånden bare en ud af flere situationer, hvor Zidanes valg af spillere har undret.


Det er jo klassisk Zidane... Der er jo fx præcis det samme med Mariano, i år har han spillet 30-35 minutter i preseason of lavet 1 mål, rimelig fint snit, men har ikke været udtaget til en eneste kamp, der har Jovic, som stadig har til gode at score dit første mål.

3 sæsoner siden, moratta havde bedre statistik end benzema, men blev meget oftere valgt fra, og solgt sæsonen efter. Mariano i den periode havde også et bedre målsnit end benzema på meget lidt tid, men blev solgt til Monaco.

James var bedre rent statistisk end isco, men blev sendt til Bayern.

Zidane har nogle favoritter, som spiller uanset præstation, og han har nogle han ikke bryder sig om, som er heldige hvis de får en Copa del Rey kamp. .. sådan er det bare. .. nu er benzema jo blevet god, så det var et godt valg af Zidane, men han fik usandsynlig lang snor. Se på Bale, kroos modric, som spiller uanset hvad, Lucas V og tidligere asensio.
Llorente var bare ude af holdet, ligeså ceballos.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #139 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Club Brugge
@Doc.juego.

Handler der ikke ligeså meget om hvilke spillere som passer ind på holdet? Hvad ville der mon ske med Vinicius, hvis han spillede hver kamp, men præsterede som han gør nu? Vi har et stort talent som skal passes på, fordi han på ingen måder er klar endnu. Hans svingende præstationer denne sæson har gjort, at langt de fleste herinde har vendt sig imod ham kontra sidste sæson. Tror du det er sundt for en spiller på 19 år, at blive forfulgt, fordi han ikke spiller op til sit bedste endnu?

Alle inkl. Jeg selv svinede Lucas til igår, men vi så også konsekvensen af udskiftningen af ham igår. Vi havde et kæmpe overtag og pres på dem, men da Vinicius kom ind fik de langt mere plads i vores højre side, og de fik spillet sig bedre ud af presset, og fik sat en stopper for vores enorme pres indtil udvisningen kom.

Det hele kan ikke gå op i statistikker. Det samme kan siges om Rodrygo. Det er på ingen måder godt, men at tro de unge spillere bare skal spille hele tiden kommer til at dræbe dem, for ingen af dem har niveauet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #140 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen mod Club Brugge
Synes også det fornuftigt at lade Rodrygo få en langsom start på holdet, og ikke bare kaste ham i ilden med det samme fordi han gør det fornuftigt.

Og synes da eller Zidane bruger de spillere han ikke er fan af.. det var da i hvert fald ret tydeligt at han ikke var fan af James og Bale i sommers, men dem bruger han da flittigt. Så hold nu op med det pjat, der er nok at kritisere Zidane for i forvejen, vi behøver ikke også at opfinde ting.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #141 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Truppen mod Club Brugge
Jeg er enig i at Benzema ikke burde trække ned i banen og være spilstation, da han skal være i position til at afslutte angrebet, og ikke starte det. Men nogle gange mangler Real Madrid kreativitet og skaber ikke ret meget, og holdet begynder først at skabe chancer når Benzema trækker ned i banen og sætter tingene i gang.

Det ikke holdbart, fordi hvem skal så score målene? Jeg har i mange år nu set Benzema som en bedre 10'er end angriber. Grunden til Benzemas partnerskab med Ronaldo fungerede så godt, var fordi når Benzema trak tilbage, så trak Ronaldo ind som central angriber og var klar til at modtage boldene. Det burde Bale gøre langt oftere, da han har en god fysik og sagtens kan vinde boldene i feltet.

Det optimale ville selvfølgelig være at have Benzema i feltet hele tiden, og være klar til at sætte dem ind, men det har bare aldrig været hans spillestil, og det er en af grundene til holdet mangle mål. Benzemas snit er fint, men der bliver nødt til at være andre der også stepper op, ellers er Real Madrid virkelig på den, hvis Benzema løber ind i en skade eller karantæne.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum