Sæsonen 26-27

2 timer 20 minutter siden #1741 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 26-27

Dragam post=201538 skrev: Ved ikke lige hvor meget man skal ligge i det her, men interessant hvis mbappe smutter den kommende sommer, og vi står tilbage med vinicius... xD

Nå, den her bæ side bliver ved med at sige at jeg ikke må have link med, så må jeg bare skive det... 

François Gallardo siger at mbappe er utilfreds i real madrid, og angiveligt vil smutte sommeren 2027, sandsynligvis til en premier league klub, samt at real madrid ikke vil stå i vejen for et skifte.
​
​

​Francois Gallardo.......Har han nogensinde sagt noget rigtigt? Altså, helt seriøst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

58 minutter siden #1742 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

mohbar post=201539 skrev: ​Mbappe viser desv flere gange at han ikke har mentaliteten og sejrsviljen til Real. Se på Jude og Arda det kæmper for holdet og viser holdånd og vilje. Så vil absolut ikke fælde en tåre hvis han forsvinder til sommer - måske en glædeståre. Hans forsvinden kan måske få vores angribere til at score målene og det vil sikkert bane vejen for at vi får Haaland som jeg altid helst har ønsket end den fake "kæreste" som Mbappe altid har været.

Og problemet Vini tror jeg kun er et spørgsmål om tid. Klonen -som ikke engang ligner originalen :) bliver nok håndteret på samme vis som Hazard.
Fortsætter han Temu-stilen så bliver det Hazard 2.0 , for solgt bliver han næppe. Sp fet ligner at han går kontrakten ud. Han kommer aldrig tilbage igen på samme niveau som hun sluttede (vm 26)
​
​

​Altså, hvis city bliver rykket ned, og vi kan få sendt mbappe afsted, og hentet haaland... altså, det ville være et GIGANTISK win !
​
Og ja, så må vini rådne på bænken, mens han suger klubben for penge...
Sidste redigering: 57 minutter siden ved Dragam.

56 minutter siden #1743 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Administrationen post=201540 skrev:

Dragam post=201538 skrev: Ved ikke lige hvor meget man skal ligge i det her, men interessant hvis mbappe smutter den kommende sommer, og vi står tilbage med vinicius... xD

Nå, den her bæ side bliver ved med at sige at jeg ikke må have link med, så må jeg bare skive det... 

François Gallardo siger at mbappe er utilfreds i real madrid, og angiveligt vil smutte sommeren 2027, sandsynligvis til en premier league klub, samt at real madrid ikke vil stå i vejen for et skifte.
​
​

​Francois Gallardo.......Har han nogensinde sagt noget rigtigt? Altså, helt seriøst.

​Det ved jeg sørme ikke, men interessant var det da - syntes jeg :)

Leveret af Kunena Forum